Ďakujeme, že nám dôverujete a nakupujete na sompsickar.sk. Našou prioritou je, aby ste boli s nákupom maximálne spokojný/á. Chápeme však, že niekedy je potrebné tovar vrátiť. Preto sme vytvorili tieto zásady vrátenia, aby bol proces čo najjednoduchší a bezproblémový.
Vrátenie tovaru
Aby bolo možné tovar vrátiť, musí spĺňať nasledujúce kritériá:
- tovar musí byť nepoužitý a v rovnakom stave, v akom Vám bol doručený,
- zákonom stanovená doba na vrátenie tovaru je 14 dní. Na sompsickar.sk máte na vrátenie tovaru 60 dní.
Proces vrátenia
Ak nie ste spokojný s nákupom a chcete ho vrátiť, postupujte podľa týchto krokov:
- vyplňte formulár: Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku,
- vyplnený formulár a tovar, ktorý sa chystáte vrátiť bezpečne zabaľte do pôvodného obalu vrátane všetkého príslušenstva, príručiek a dokumentácie, ktoré boli dodané s produktom,
- pošlite nám tovar späť pomocou spôsobu dopravy, ktorý možno sledovať,
- keď obdržíme Váš vrátený nákup – skontrolujeme ho a informujeme Vás o stave vrátenia peňazí.
Vrátenie peňazí
Do 24 hodín od prijatia vráteného tovaru Vás budeme informovať o stave spracovania Vašej žiadosti. Ak tovar spĺňa kritéria oprávnenosti – realizujeme proces vrátenia peňazí na Váš bankový účet do 24 hodín. Bankový prevod štandardne trvá 1 – 3 pracovné dni.
Výmeny
Ak by ste chceli tovar vymeniť za inú veľkosť, farbu alebo produkt, kontaktujte náš tím zákazníckych služieb na info@sompsickar.sk / +421 948 633 855. Radi Vám poskytneme pokyny, ako vrátiť pôvodný tovar a vymeniť za nový.
Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa našich zásad vrátenia a výmeny tovaru – neváhajte kontaktovať náš tím zákazníckych služieb. Sme tu preto, aby sme Vám pomohli.
Reklamácia tovaru
- Oboznámte sa s reklamačným poriadkom sompsickar.sk a uistite sa, že spĺňate podmienky reklamácie tovaru.
- Zašlite svoje číslo objednávky, popis vady a fotografiu poškodeného tovaru na emailovú adresu: info@sompsickar.sk
- Ako kupujúci môžete požiadať o opravu, výmenu, zľavu z ceny alebo vrátenie peňazí. Kedy a v akých situáciach može takto urobiť nájdete presne popísané v reklamačnom poriadku.
- Reklamácia je vybavená spravidla do 24 hodín, nie však viac než zákonom daných 30 dní.
Náklady za poštovné, ktoré vzniklo v súvislosti s uznanou reklamáciou hradí predávajúci.
Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa reklamácie – neváhajte kontaktovať náš tím zákazníckych služieb. Sme tu preto, aby sme Vám pomohli.